FAQ
Veelgestelde vragen:
1. Moet de vaatwasser helemaal omhoog geschroefd worden tot onderkant blad?
– Met de Adapt-R kan de vaatwasser op deze hoogte gemonteerd worden.
2. Levert dit omhoog plaatsen geen problemen op met de plint van de keuken?
– Nee, dit omhoogplaatsen voorkomt dat het keukenfront tegen de plint aanloopt.
3. Zijn er youtube filmpjes beschikbaar van het systeem en van de installatie?
– Ja, op het youtube kanaal van adapt-r worden videos geplaatst. Omdat de adapt-r in ontwikkeling is kan het zijn dat niet het nieuwste model getoond wordt. Het principe is echter in alle modellen hetzelfde.
4. Kan ik de Adapt-R terugsturen als deze onverhoopt niet op mijn vaatwasser past?
– Ja, de Adapt-R past in principe op alle volledig geintegreerde vaatwassers. Indien de Adapt-R niet past kan deze retour gestuurd worden. Kondig deze retourzending per mail aan en het order bedrag wordt, na ontvangst van de Adapt-R, binnen 2 weken teruggestort.
5. Past de Adapt-R ook op 45centimeter brede vaatwassers?
– Ja, de Adapt-R past ook op 45 centimeter brede vaatwassers.
6. Is het moeilijk om de Adapt-R te plaatsen?
– Technisch inzicht is noodzakelijk om de Adapt-R te plaatsen. Wie een keuken kan plaatsen kan ook de Adapt-R plaatsen.
7. Hoeveel tijd neemt het installeren van dit glijsysteem in beslag?
– Afhankelijk van de behendigheid van de persoon die de Adapt-R installeert zal het langer of korter duren. Gemiddeld zal het installeren rond 1 a 2 uur duren.
8. Als het installeren niet lukt, kunnen we dan hulp krijgen van Adapt-R?
– Ja, Adapt-R is telefonisch bereikbaar van 16.00 tot 21.00 op werkdagen. Per mail is Adapt-R voor vragen bereikbaar op rob@adapt-r.nl.
9. Wat is de levertijd van de Adapt-R?
– Als de bestelling op werkdagen voor 16.00 uur besteld wordt, wordt deze dezelfde dag verzonden. Bestellingen na 16.00 uur worden de volgende dag verstuurd. De bestellingen tussen vrijdag 16.00 uur en maandag 16.00 uur worden op maandag verstuurd. De bestelling worden verstuurd door PostNL. In de meeste gevallen zal deze de dag na verzending worden geleverd.
10. Kan ik de geplaatste bestelling volgen?
– Ja, de bestelling wordt via PostNL verstuurd. Als het pakketje is afgeleverd bij PostNL wordt er automatisch een Track&Trace code naar uw email adres gestuurd. Via deze code kunt u uw bestelling volgen.
11. Wat zijn de verzendkosten?
– De verzendkosten binnen Nederland bedragen €0,00 voor een pakket met track en trace code, voor overige diensten, zoals handtekening voor ontvangst worden de PostNL kosten doorberekend. Buiten Nederland geldt een tarief welke afhankelijk van de bestemming wordt berekend.